FAQ / VEELGESTELDE VRAGEN

Bestellen

Waarom wordt mijn bestelling niet geplaatst?


Dit kan meerdere redenen hebben. Soms gaat er iets mis met het invoeren van je gegevens, check daarom goed of deze correct zijn ingevuld. Mocht dit zo zijn en het nog niet lukken, neem dan even contact met ons op!




Het product wat ik wil is uitverkocht, komt deze opnieuw op voorraad?


We doen er alles aan om uitverkochte producten zo snel mogelijk weer op voorraad te hebben. Mocht dat nog niet zo zijn en wil je er zeker van zijn dat je dit product krijgt zodra het weer op voorraad is, stuur ons dan een mailtje om het te pre-orderen!




Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling nu wel geplaatst?


Oops! Wellicht dat de bevestigingsmail in je spam terecht is gekomen of dat je per ongeluk een typfoutje hebt gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres? Mocht je de mail niet terug kunnen vinden, neem dan even contact met ons op!




Heb ik een account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen?


Nee, het is uiteraard wel handig! Je kunt hier namelijk je bestellingen terug zien en een verlanglijstje aanmaken.




Kan ik mijn bestelling wijzigen/ annuleren?


Dit is helaas niet mogelijk. Check dus goed je gegevens en je order voordat je je bestelling voltooit.




Ik heb een andere vraag


We helpen je graag verder, neem contact met ons op via de chat.




Hoe kan ik een product bestellen?


Heb je een product gevonden wat je graag wilt bestellen? Tof! Klik op het product, selecteer de kleur en de hoeveelheid. Wil je nog even verder kijken naar de andere producten? Klik dan op 'in winkelwagen'. Let op: deze producten in je winkelwagen worden niet gereserveerd! Wanneer je alle producten in je winkelwagen hebt gestopt en je de bestelling wilt plaatsen, klik je rechtsboven op het icoontje van het tasje. Zo kom je in je winkelwagen en kun je de producten nog wijzigen of meteen verder gaan naar afrekenen. Wil je het product meteen bestellen en afrekenen? Klik dan op 'nu kopen', dan word je meteen doorgestuurd naar de betaalpagina.





Bezorgen

In welke landen leveren jullie?


Nederland en de rest van de EU!




Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?


Alle bestellingen worden met briefpost geleverd.




Hoe lang duurt de verzending?


Alle bestellingen worden met briefpost geleverd. We doen ons uiterste best om de bestellingen die worden geplaatst op maandag t/m donderdag voor 13.00 uur, dezelfde dag op de post te doen. Lees hieronder wanneer je je pakketje ongeveer kunt verwachten. Heb je binnen 5 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op! NL: Voor bestellingen binnen Nederland betekent dit dat hij meestal de volgende dag al bij je op de deurmat ligt en jij dat leuke setje klipoorbellen de volgende dag al in kunt. Bestel je in het weekend (van vrijdag t/m zondag), dan doen wij ons uiterste best om je bestelling op dinsdag te laten bezorgen. Dit is uiteraard afhankelijk van drukte en de levertijden van PostNL. BE, DU, ES, FR, IT, LUX, AT: Voor bestellingen naar België, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Italië, Luxemburg en Oostenrijk betekent dit dat hij meestal binnen 2-4 werkdagen bij je op de deurmat ligt en dat jij dat leuke setje klipoorbellen al heel snel in kunt! Dit is uiteraard afhankelijk van drukte en de levertijden van het postkantoor. Rest EU: Voor bestellingen naar andere landen binnen de EU geldt 1-7 werkdagen levertijd. Dit is uiteraard afhankelijk van drukte en de levertijden van het postkantoor.




Zijn er bijkomende verzendkosten?


Dit hangt ervanaf naar welk land je verzendt. Uiteraard doen wij ons uiterste best om alle verzendkosten zo laag mogelijk te houden. NL: Nee! Die nemen wij voor onze rekening. Zo kun jij toch nog even dat extra setje klipoorbellen bestellen! EU: Boven de €40,- hebben wij gratis verzending. Onder de €40,- is verzending binnen EU: BE, DU, ES, FR, IT, LUX, AT: €3,99 Rest EU: €4,99.




Kan ik mijn adres wijzigen?


Heb je je bestelling al geplaatst, maar heb je per ongeluk een verkeerd adres ingevoerd? Neem dan even contact met ons op. Mocht de bestelling nog niet verzonden zijn, dan kunnen wij je adres nog aanpassen.




Mijn bestelling is na 5 werkdagen nog niet aangekomen, wat nu?


Aangezien de bestellingen worden verstuurd via briefpost, zijn wij ook afhankelijk van PostNL en andere postkantoren. Het kan dus zijn dat zij een storing hebben of dat er bij hen iets fout is gegaan en het om deze reden langer duurt. Mocht je je bestelling na 5 werkdagen nog niet hebben ontvangen, neem dan even contact met ons op. Dan kijken wij hoe we je verder kunnen helpen.




Zijn er andere levertijden tijdens acties en feestdagen?


Aangezien de bestellingen via briefpost worden verstuurd, zijn wij ook afhankelijk van PostNL en postkantoren in België (voor verzendingen naar België). Tijdens acties en feestdagen kan het dus zijn dat je bestelling iets later aankomt dan je van ons gewend bent. Mocht je bestelling na 5 werkdagen nog niet binnen zijn, neem dan even contact met ons op!




Ik heb een andere vraag


Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via de chat!




Mijn ontvangen bestelling is niet compleet/ klopt niet, wat nu?


Mocht er iets missen bij je bestelling, is je bestelling verkeerd of beschadigd? Neem dan binnen 14 dagen contact met ons op, dan helpen we je zo snel mogelijk verder met het retourneren of vervangen van je bestelling. Mocht je de bestelling onverhoopt om een andere reden willen retourneren, neem dan eerst contact met ons op. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd wanneer er aan de volgende voorwaarden is voldaan: - Er is contact met ons opgenomen. - Er is een geldige reden opgegeven voor het retourneren van het product (het uitgangspunt hierbij is dat je het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen, hieronder valt dus niet het buigen van materialen/ in aanraking komen met water/ slijten door meervoudig dragen/ andere acties die niet vallen onder het hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen). - Er is akkoord gegeven vanuit ons om de zending retour te zenden. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen.




Kan ik mijn bestelling volgen?


Aangezien we de kosten laag willen houden en de klipoorbellen met briefpost worden verzonden is dit helaas niet mogelijk. Mocht je willen weten of je wat de status is van je bestelling, neem dan even een kijkje op je accountpagina of neem even contact met ons op!





Retourneren

Mijn bestelling is niet compleet/ verkeerd/ beschadigd, wat nu?


Mocht er iets missen bij je bestelling, is je bestelling verkeerd of beschadigd? Neem dan binnen 14 dagen contact met ons op, dan helpen we je zo snel mogelijk verder met het retourneren of vervangen van je bestelling. Mocht je de bestelling onverhoopt om een andere reden willen retourneren, neem dan eerst contact met ons op. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd wanneer er aan de volgende voorwaarden is voldaan: - Er is contact met ons opgenomen. - Er is een geldige reden opgegeven voor het retourneren van het product (het uitgangspunt hierbij is dat je het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen, hieronder valt dus niet het buigen van materialen/ in aanraking komen met water/ slijten door meervoudig dragen/ andere acties die niet vallen onder het hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen). - Er is akkoord gegeven vanuit ons om de zending retour te zenden. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen.




Ik heb een andere vraag


Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op via de chat!




Is het mogelijk om mijn bestelling te ruilen of retourneren?


Het is niet mogelijk om je product te ruilen of retourneren. Check dus goed of je bestelling klopt voor je hem plaatst!





Garantie

Zit er garantie op de producten?


Gezien de scherpe prijzen kunnen we geen garantie bieden op schade na ontvangst.




Ik heb een andere vraag


Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op via de chat!





Algemene voorwaarden


Privacy verklaring


Cookie beleid


Betalen

Welke betalingsmogelijkheden heb ik?


Wij maken gebruik van de volgende mogelijkheden: - iDEAL - PayPal - Klarna - Creditcard




Hoe kan ik de kortingscode gebruiken?


Je kunt deze bij de betaalpagina invoeren. Mocht de kortingscode niet werken, neem dan even contact met ons op!




Is mijn betaling gelukt?


Mocht je niet zeker weten of je betaling wel is gelukt, check dan: - je eigen bankafschriften om te zien of het bedrag is afgeschreven - je geplaatste orders in jouw persoonlijke account van de webshop, hier zul je zien of je bestelling is betaald en voltooid Mocht je het hierna nog niet zeker weten, neem dan even contact met ons op!




Ik heb een andere vraag


Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op via de chat!




Krijg ik een bestelbevestiging?


Ja! Heb je al een bestelling geplaatst, maar heb je de bestelbevestiging nog niet binnen? Kijk dan even in je spam box, hier belanden ze helaas wel eens. Heb je hem na een uur nog niet ontvangen en zit hij niet in je spam box? Neem dan even contact met ons op!




Waarom staat er Soulshaking Corporations op mijn afschriften?


Geen zorgen, dat is onze handelsnaam! Hieronder vallen verschillende bedrijven, waaronder ook Klipoorbellen.nl.





Kortingen & acties

Ik heb een andere vraag


Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op via de chat!




Waar vul ik de kortingscode in?


Deze kun je invullen in het scherm van je winkelwagen, onderaan je lijst met producten.




Wat zijn de voorwaarden van de kortingscodes en het shoptegoed?


- Het is niet mogelijk meerdere kortingscodes voor 1 bestelling te gebruiken - Shoptegoed kan niet worden gebruikt in combinatie met een andere kortingsactie - Het shoptegoed moet binnen 1 bestelling gebruikt worden, anders vervalt het restantbedrag - Wanneer je meedoet aan de winactie t.b.v. shoptegoed, geef je automatisch toestemming om je naam te delen via onze instagram pagina - Kortingscodes kunnen niet meer na het plaatsen van de bestelling worden verrekend - Kortingscodes kunnen niet toegepast worden op sale artikelen of cadeaubonnen




Wat zijn de voorwaarden van de sale?


- Kortingen kunnen niet meer toegepast worden na het plaatsen van de bestelling - Wanneer je een product hebt besteld en deze later in de sale komt, kunnen we de korting niet meer met terugwerkende kracht toepassen en berekenen - Tijdens een sale kunnen de prijzen wisselen, hier geldt ook dat de gewijzigde kortingen niet achteraf meer verrekend kunnen worden - Tijdens de sale of andere acties kan de verzendperiode afwijken - Op producten in de sale kunnen geen tegoed- en kortingscodes worden toegepast - Is jouw sale bestelling betaald via Klarna Afterpay? Ook dan geldt de gebruikelijke betalingsperiode, onhafhankelijk van de vertragingen.





Account

Ik heb een andere vraag


Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op via de chat!




Wat zijn de voordelen van een account?


Wanneer je een account aanmaakt kun je hier je geplaatste of vorige bestellingen inzien. Ook kun je een verlanglijstje aanmaken en uiteraard worden je gegevens opgeslagen zodat je je bestelling sneller kunt plaatsen.





Producten & collecties

Ik heb een andere vraag


Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op via de chat!




Hoe houd ik de klipoorbellen het langste mooi?


De oorbellen hebben geen onderhoud nodig. Om ze zo lang mogelijk mooi te houden raden wij aan om de producten niet aan water en schoonmaakmiddelen bloot te stellen.




Van welk materiaal zijn de producten gemaakt?


Dat verschilt per product. Ieder materiaal heeft unieke eigenschappen, speciaal gekozen en passend bij de manier van bevestigen van de klipoorbel. De oorbellen zijn niet gemaakt om bloot te stellen aan water en/of schoonmaakproducten.